wtorek, 1 listopada 2011

So tell me when you hear my heart stop.
You’re the only one who knows.
Tell me when you hear my silence.
There’s a possibility, 
I wouldn’t know.. 






 Zjebałeś po całości, ale wiem przynajmniej,
że nie chce już mieć z Tobą nie wspólnego.
 Czy żałuję, że już nie będziemy razem?
Nie, jakoś nie odczuwam tego, 
a cieszę się, że to zdarzyło się teraz, 
a nie wtedy kiedy bym już się do Ciebie przywiązała za bardzo.
Jestem szczęśliwa z tego powodu, że mam najwspanialszych
przyjaciół na świecie i dziękuje z całego serca za Nich.<3
A co z miłością? Jest, ale chyba nie czas (przynajmniej mój xd),
aby ją teraz przeżywać. Chociaż wiem, że naprawdę kocham Cię
chociaż dzieli Nas tyle jebanych kilometrów, cieszę się,
że byłeś i nadal jesteś w moim życiu.
Mówi się, że każdy ma swoją idealną połówkę jabłka 
na świecie. Ja wiem, że Ty nią jesteś, ale cóż na
to poradzić jeśli nie ma się na coś wpływu.
Została teraz tylko głupia nadzieja, że kiedyś
za parę lat znów się spotkamy i wszystko będzie dobrze.
Dziękuję.







 Nie powiem kto jest na tym zdjęciu, bo wszyscy powinni się domyśleć :)





 Cześć jestem Ala, mam 3 paczki fajek w torebce,
czuję się jak Bóg i jestem szczęśliwa :))

Kocham swoją zajebistą Żonę <33 :D

 Dobra Regeneracja wczoraj :D Teraz zaczynamy wielkie
poszukiwanie frajerosa, który będzie miał wolną chatę na sylwka xd



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz