środa, 14 września 2011



Przepraszam za wszystkie słowa, 
których nie zdążyłam wypowiedzieć.







 Takie dziwne uczucie niepokoju jawi się w moim sercu.
Boli mnie to. Naprawdę mnie to boli, więc proszę
daj mi jakiś znak, że wszystko jest ok.
I proszę, abyś nie pomyślał, że przestałeś być dla mnie ważny,
że przestało mi na Tobie zależeć.
Może i mam teraz kogoś innego, ale to Ty zawsze będziesz na pierwszym
miejscu. To staje się chore, kurwa.
Ale nie chcę zapominać o tym co Nas łączyło..








Czekam na jeden gest.
Wiara jest moją siłą.
Jestem pewien, że wciąż
potrzebujesz mnie..





Another day.





Oj tam, oj tam :D 
Ja po prostu za bardzo lubię kontrowersję
i brak cenzury na niektóre sprawy :)
AmenT.


Jutro wyspa <3 :)
Przynajmniej to mnie jeszcze trzyma przy życiu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz