piątek, 10 lutego 2012

Więc zabij ją i zabij mnie,
to będzie łatwe, nie bój się.
Przeklinam się i kocham Cię,
z miłości leczy tylko śmierć. 




 Im dłużej się jej słucha tym jest lepsza <3





Czy zmiana swojego życia jest możliwa?
Zwłaszcza wtedy kiedy ja mam to robić?
Tak, będzie to bardzo trudne.
Zapomnieć o najszczęśliwszej rzeczy jaka mnie w życiu spotkała.
O Kimś, tak ważnym, że na samo Jego imię reagujesz dreszczami
i ściśniętym żołądkiem..
Ale czy jeśli stracę Ciebie do końca i świadomość, 
że kiedyś byłeś w moim życiu, to czy nie stracę samej siebie?
To, jaka teraz jestem?
Nie wiem, czy takie jest właściwe rozwiązanie, 
ale na razie nie posiadam innego pomysły.
Zapominam i staram się zapomnieć..
Ale rana i tak zostanie..












Z miłości leczy tylko śmierć..



Jutro możliwe, że Malwina przyjedzie do Wrocławia <3
Chcę na 'Big Love' do kina, kurwa!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz