poniedziałek, 10 października 2011

Jest wiele rzeczy, które chciałbym
Ci teraz powiedzieć,
ale nie wiem, jak.
Gdyż być może
to Ty będziesz osobą, która mnie uratuje..






 Myśli nasilają się jeszcze bardziej kiedy
 nie chce mieć z Nimi już nic wspólnego.
Nie wiem dlaczego każde uczucie
jakiego nie chce nigdy u siebie pokazać
uwalnia się tak swobodnie. Ale przecież z tym walczę!
Nie chcę pokazywać, że mi na Tobie zależy.
Nienawidzę rozmawiać o swoich uczuciach
i mam nadzieję, że jesteś tego doskonale świadomy.
Więc proszę, powiedz dlaczego karzesz
mi walczyć z samą sobą? Ze swoim rozumem i sercem.
Może to wszystko jest przereklamowane i nudne,
ale te właśnie dwie rzeczy biją się jak oszalałe
we mnie. A Ja, jako osoba bez jakichkolwiek skrupułów
pozwalam im na to.
Poczekam sobie, aż wszystko mnie doszczętnie zniszczy.
No ale wtedy nie będzie już tak wesoło, Kochany
i nie będziemy już mogli się bawić w te głupie gierki,
które nie posiadają najmniejszego sensu.











 Zajebiste plany z Rori na następny rok <3
Uwielbiam przypalone kolano papierosem,
rajstopy (*), bóle szyi, maline, zakrwawiony łokieć,
przecięty palec i wszytsko śmierdzące fajkami <3
Ale było bardzo miło, dziękuję :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz