piątek, 7 października 2011

Z oczu twych czytam, że powinieneś pójść.
Bałam się tego dnia, serce krzyczy - wróć!
Rozum wie lepiej: na tej planecie już
Nie opłaca się kochać.






Siedzę już tak 5 minut i zastanawiam się
jak zacząć te wypociny..
Ciężko mi.
Od pewnego czasu nie wiem jak dopuściłam
się do takiego stanu psychicznego.
Nie potrafię już swobodnie myśleć.
Zmieniłam się i to za bardzo.
Rozważam psychologa, ale nie mam pojęcia
czy on będzie potrafił mi pomóc.
Dlaczego życie mknie Nam przed oczami,
a My idioci nie potrafimy go złapać, zatrzymać
chociaż na sekundę i powiedzieć 
"Będę miał nad Tobą kontrolę czy tego
chcesz czy nie!"


Kurwa, wszystko nie ma sensu, a zwłaszcza ta zjebana notka.








W niedziele na 18-stkę do Roksany <3



Potrzebuję Cię.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz